петък, 25 май 2012 г.

СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ - ФОКУСИРАЙТЕ СЕ ВЪРХУ АУДИТОРИЯТА, НЕ ВЪРХУ СРЕДСТВАТА

Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Google +, LinkedIn, YouTube, Tumblr. Не ви ли идва твърде много понякога? Към това прибавете и старомодните канали, но все още достатъчно употребявани като електронна поща, съобщения за пресата и уеб сайтове. Как един PR специалист може да управлява всичко и да докаже, че времето, инвестирано във всяка платформа се отплаща?
Решението
Признайте пред себе си, че не можете да направите всичко това, дори да работите с външна агенция, която да ви помогне да управлявате вашите социални кампании и проекти.
Ето защо, когато през следващата седмица стартира нова гореща платформа, не забравяйте, че нямате властта да я спрете. Затова ви съветваме - съдържание и креативност в социалните медии които най-добре познавате. Така ще правите нещата много, много по-добре... и далеч по-ефективно.

1 коментар:

  1. Определено е по-добре да си конструктивен и коректен и да работиш с тези, които ти допадат, а не с всички възможни.

    ОтговорИзтриване