Книгата на Маркус Шеридан Inbound and Content Marketing Made Easy |
Правилата за успешен маркетинг няма как да се ограничат до пет. Изглежда като добре познат маркетинг трик да изброяваш успешните правила в тази социална сфера. Все пак, маркетингът се променя непрекъснато. За да сме в крак с новите тенденции е добре да четем актуални публикации, постоянно.
Това са принципните опорни точки на експерта Маркус Шеридан - успешен бизнесмен, маркетолог и блогър. Те умело са допълнени в книгата му.
1. Не се страхувайте да предоставите от вашия "таен сос." Потенциалните ви клиенти искат да знаят истината за вашия продукт или услуга. "Можете да намерите рецептата за специалния сос на Макдоналдс за Биг Мак в интернет на момента", пише Шеридан.
2. Отговаряйте на всеки въпрос зададен от публиката. "Вземете 50 въпроса от клиентите си и направете всеки един от тях заглавие във вашия блог. След това публикации в блога си два пъти седмично."
3. Направете цените на сайта си публични. Повечето компании избягват да се говори за цена онлайн. Но това е един от първите въпроси на вашите клиенти. Ако не определите цените на страницата си, според Шеридан, това е изключителна грешка.
4. Мислете за социалните медии като култура, а не като инструмент. "Всеки служител във вашата организация трябва да се възприема като учител. Това означава, че всеки, трябва да участва в създаването на съдържание."
5. Не се опитвайте да бъдете експерт по всяка социална медийна платформа. "Станете майстор на една платформа и работите с нея. Дали това са блоговете, Facebook, Twitter или Pinterest, след като се изгради здрава основа с една платформа, всичко ще си дойде на мястото", завършва с препоръките си по маркетинг блогърът.
2. Отговаряйте на всеки въпрос зададен от публиката. "Вземете 50 въпроса от клиентите си и направете всеки един от тях заглавие във вашия блог. След това публикации в блога си два пъти седмично."
3. Направете цените на сайта си публични. Повечето компании избягват да се говори за цена онлайн. Но това е един от първите въпроси на вашите клиенти. Ако не определите цените на страницата си, според Шеридан, това е изключителна грешка.
4. Мислете за социалните медии като култура, а не като инструмент. "Всеки служител във вашата организация трябва да се възприема като учител. Това означава, че всеки, трябва да участва в създаването на съдържание."
5. Не се опитвайте да бъдете експерт по всяка социална медийна платформа. "Станете майстор на една платформа и работите с нея. Дали това са блоговете, Facebook, Twitter или Pinterest, след като се изгради здрава основа с една платформа, всичко ще си дойде на мястото", завършва с препоръките си по маркетинг блогърът.
Източник: PR News
Няма коментари:
Публикуване на коментар