понеделник, 6 февруари 2012 г.

24 ЗЛАТНИ ПРАВИЛА ЗА УСПЕШЕН БИЗНЕС

Има три вида компании - едните карат нещата да се случват, другите гледат как нещата се случват и трети, които се чудят какво се е случило. (Анонимен автор)

Ако не променяме посоката си, има голяма вероятност да стигнем там, закъдето сме се запътили. (Стара китайска поговорка)

Погрешно е да се смята, че една държава може да бъде индустриализирана чрез строителство на заводи. Не може. Това се осъществява чрез създаване на пазари. (Пол Хофман)

Клиентите все повече предпочитат тези търговци, които им предлагат дългогодишно качество, а не дългогодишна история. (Анонимен автор)

Проницателността е изкуството да виждаш невидимите неща. (Джонатан Суифт)

Несполуката е скрита възможност. (Стара поговорка)

Най-сигурният начин да предскажеш бъдещето е ти да го създадеш. (Денис Гейбър)

Днес сме в епохата на стойността. Ако не можете да продадете първокласен продукт на най-ниската цена в света, ще будете вън от играта... Най-добрият начин да задържите клиентите си е умението ви да предлагате по-доброто за по-малко. (Джак Уелч, Дженерал Електрик)

Времето, отделено за проучване не е загубено време. (Сан Тцу)

Човек върши капитална грешка, ако теоретизира без да разполага с данни. (Сър Артър Конан Дойл)

Да имаш конкурентно предимство е все едно да извадиш пистолет срещу нож. (Анонимен автор)

Единственият център на печалба е клиентът. (Питър Дракър)

Ако не обслужвате клиента, работата ви е да обслужвате някой, който го прави. (Анонимен автор)

Философията се промени. Продуктите идват и си отиват. Това, което днес има значение е взаимоотношението с клиента. (Боб Уейланд)

Ако не сме задвижвани от клиентите си, колите ни също няма да бъдат. (Изявление на мениджър на Форд)

Наемете по-малко на брой, но по-сръчни служители, които да доставят повече стойност на клиентите за по-кратко време. (Джон Томсън)

Визията изисква стратегия, стратегията изисква план. (Анонимен автор)

Нужни са не бизнес - а бойни планове. (Анонимен автор)

Търговският отдел не е цялата компания, но би било добре цялата компания да е търговски отдел. (Анонимен автор)

Ние нямаме отдел по маркетинг - нямаме отдел за работа с клиенти. Нямаме отдел за човешки ресурси - имаме отдел за личности. (Изявление на изпълнителен директор на Southwest Airlines)

Най-важните активи - хората, репутацията, марките и клиентите - не се срещат в счетоводните книги. (Тед Левит)

Безполезно е да кажеш на реката да спре да тече, по-добре се научи да плуваш по течението. (Анонимен автор)

Ако темпото на вътрешната промяна е по-бавно от темпото на външната, значи краят е близо. (Джак Уелч)

Това са златните правила на маркетинга, цитирани в книгата на Филип Котлър "За маркетинга". Ние се опитваме не само да ги следваме, но и да ги нагаждаме и променяме според пазарните тенденции. Това гарантира успеха на всеки бизнес.
Бройката от 24 правила не е подбрана от нас случайно. Работният ден е 24 часа - 7 дни в седмицата. Пазарите не спят. Бързината е правилната стратегия.

Сн. Интернет




























Няма коментари:

Публикуване на коментар